Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, wanneer ontvang ik deze?

Normaal gesproken ontvangt u binnen 1-10 minuten na het plaatsen van de bestelling een bevestigingsmail van ons via het door u opgegeven emailadres. Mocht het zo zijn dat u deze niet heeft ontvangen, dan kan het zijn dat deze in uw ongewenste mail terecht is gekomen. Als u in uw mail klikt op het mapje genaamd: ongewenst, spam of junkmail dan kunt u kijken of onze bevestigingsmail hier terecht is gekomen. Mocht het zo zijn dat onze bevestigingsmail hier ook niet tussen staat, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer kan ik mijn cadeau in huis verwachten?

U kunt de verwachte afleverdatum van uw cadeau terugvinden in de bevestigingsmail van uw bestelling die u via de mail heeft ontvangen. Ook kunt u dit terugvinden door in te loggen op de website. Tevens kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn pakketje volgen?

In de bevestigingsmail van de bestelling kunt u terugvinden of uw cadeau via brievenbuspost of pakketpost geleverd zal worden. Wordt uw cadeau via brievenbuspost verstuurd, dan is deze helaas niet te volgen en zal worden afgeleverd door de postbode in de brievenbus. Indien uw cadeau via pakketpost wordt verstuurd, kunt u de track & trace code van uw bestelling terugvinden in de verzendmail of door in te loggen.

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van uw bestelling kunt u bekijken door in te loggen. Hieronder vindt u de betekenis van de verschillende statussen:

Onverwerkt – uw bestelling is goed ontvangen en kan ieder moment in productie genomen worden.

In productie – uw bestelling zit nu in het productieproces.

Geproduceerd – uw bestelling is gemaakt en klaar voor verzending.

Verzonden – uw bestelling is onderweg.

On hold – uw bestelling staat in de wacht. Onze productieafdeling zal proberen deze zo snel mogelijk in productie te nemen. Mochten wij nog vragen hebben of gegevens missen, dan zullen wij contact met u opnemen.

On hold betaling – wij hebben de betaling van uw bestelling nog niet binnen gekregen.

Gereed voor verzending – uw bestelling is gemaakt en klaar om verzonden te worden.

Wacht op spraak – uw bestelling zal geproduceerd worden zodra wij de spraak van u hebben doorgekregen.

Wacht op opmaak – u heeft gekozen voor “later personaliseren”. U kunt via de link die u via de mail van ons ontvangen heeft de opmaak voor uw cadeau doorgeven.

Ook kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice voor de status van uw bestelling.

Wat gebeurt er met mijn cadeau als ik niet thuis ben?

Als uw cadeau via brievenbuspost is verzonden, is het geen probleem als u niet thuis bent. De postbode zal het cadeau dan gewoon via de brievenbus bij u afleveren. Is uw cadeau via pakketpost verzonden, dan zal er gekeken worden of het cadeau bij de buren afgeleverd kan worden. Is dit niet mogelijk, dan zal het cadeau de volgende werkdag nogmaals bij u worden aangeboden. In beide gevallen zult u hierover bericht ontvangen middels een briefje in de brievenbus.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Als u een kortingscode van ons heeft ontvangen, dan kunt u deze in de eerste stap van de winkelmand invoeren. In de winkelmand ziet u onder uw bestelde cadeaus de knop “+Cadeaucode?”. Als u hier op klikt komt er een balkje tevoorschijn waar u de kortingscode kunt invoeren. Als u daarna op de knop “Activeer” klikt, dan zal de korting direct verrekend worden.

Op welke manier kan ik betalen?

U kunt bij ons op verschillende manieren de betaling van uw bestelling voldoen. Voor een snelle levering kiest u voor een directe betaalmethode, te weten: iDeal, Creditcard, Paypal of achteraf betalen via Klarna. Bij de betaalmethode ‘handmatig overboeken’ duurt de verwerking van de betaling gemiddeld 2 tot 3 werkdagen. Voor zakelijke bestellingen is het ook mogelijk om achteraf te betalen via de betaaloptie op rekening.

Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

U betaalt bij ons geen verzendkosten als uw bestelling aan de volgende voorwaarden voldoet:

– het totale bestelbedrag is meer dan €50,00

– de verzending is naar één adres binnen Nederland

– de hele bestelling wordt op dezelfde dag afgeleverd

Weet de ontvanger van wie het cadeau afkomstig is?

Wij versturen onze cadeaus altijd “anoniem” naar de ontvanger. Als u dus zelf uw naam niet op het cadeau zet, zal de ontvanger niet weten van wie het afkomstig is. Wilt u graag dat de ontvanger weet dat u het cadeau gestuurd heeft? Dan kunt u een leuke gratis cadeaukaart bij uw cadeau toevoegen waar u een boodschap en uw naam op kunt vermelden.

Waar kan ik de levertijd van het cadeau vinden?

Bij elk cadeau op onze site wordt de levertijd vermeld. U kunt dit vinden onder de algemene informatie van het desbetreffende cadeau. Deze levertijd geldt voor levering binnen Nederland. Voor de levertijd van verzending naar andere landen kunt u klikken op de link “Extra informatie levertijd en verzendkosten buitenland” die onder de levertijd van Nederland vermeld staat.

Wat houdt het cadeaukaartje in?

De cadeaukaart is een gratis service van YourSurprise wat u bij de meeste van onze cadeaus in kunt vullen. Op deze cadeaukaart kunt u bijvoorbeeld een boodschap voor de ontvanger achterlaten of vermelden van wie het cadeau afkomstig is. U kunt deze cadeaukaart invullen in de winkelmand.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Als de status van uw bestelling nog onverwerkt of niet betaald is, dan is het waarschijnlijk nog mogelijk uw bestelling te annuleren. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

Wat betekent de e-mail “bestelling alsnog voltooien”?

Als u uw bestelling niet geheel afrondt waardoor er een cadeau in uw winkelmand blijft staan, dan krijgt u deze e-mail van ons. U kunt er dan voor kiezen om deze bestelling af te ronden via de link in de e-mail. Mocht u de bestelling niet meer willen afronden, dan kunt u het cadeau gemakkelijk uit de winkelmand verwijderen en zult u hier geen bericht meer over ontvangen. U zult dit wel moeten doen vanaf de computer waar op u het cadeau in de winkelmand geplaatst heeft. Vanaf een andere computer is dit helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn cadeau terugsturen als ik niet tevreden ben?

Helaas is het niet mogelijk uw cadeau terug te sturen, omdat het om gepersonaliseerde cadeaus gaat. Als uw cadeau echter niet geleverd wordt zoals u besteld heeft, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken via e-mail, chat en telefoon.

Wordt er een factuur meegestuurd met mijn bestelling?

Wij versturen de factuur van uw bestelling niet mee met het cadeau, dit omdat onze cadeaus vaak direct naar de ontvanger gestuurd worden. Wilt u toch graag een factuur van uw bestelling, dan kunt u deze printen via uw MySurprise account. Als u voor de betaalmethode overboeking of op rekening heeft gekozen wordt deze automatisch meegestuurd met de bevestigingsmail.

Kan ik ook een specifieke afleverdatum kiezen?

De meeste van onze cadeaus kunt u laten bezorgen op een datum naar keuze. Dit kan gedaan worden in de tweede stap van de winkelmand bij het bestellen: ´Klantgegevens invoeren’.

Let op: Onze leverdagen zijn, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag en Zaterdag. Het is dus niet mogelijk om uw cadeaus op Zondag en Maandag te laten bezorgen.

Kan ik het cadeau ook op een ander adres laten bezorgen?

U kunt al onze cadeaus laten bezorgen op een adres naar keuze. Dit kan gedaan worden in de tweede stap van de winkelmand bij het bestellen: Klantgegevens invoeren. Het is ook mogelijk om daarvoor een ander land van aflevering te kiezen.

Bestelprocedure

Hoe kunnen er leuke cadeaus besteld worden via onze website?
Zoek een leuk cadeau uit op de site en volg de aangegeven stappen om het cadeau te bestellen. Met behulp van deze stappen kan een uniek cadeau samengesteld worden, geheel naar wens. Wanneer alle stappen doorlopen zijn komt het unieke cadeau vanzelf in de winkelmand terecht. Als u al uw gegevens, de aflevergegevens en de betaalmethode heeft ingevuld, kunt u uw bestelling afronden en wordt er direct een bevestigingsmail gestuurd naar het e-mail adres dat u ingevoerd heeft.

Bevestigings e-mail

Als er binnen een half uur nog geen bevestigingsmail in de mailbox staat dan kan er het beste even contact worden opgenomen met de helpdesk. Let op, het kan zijn dat de bevestigingsmail is blijven hangen in de ongewenste/junk mailfolder.

Het is belangrijk dat de bevestigingsmail goed doorgelezen wordt. In deze e-mail staan namelijk de gegevens die YourSurprise ontvangen heeft. De bestelling zal dan ook exact worden uitgevoerd aan de hand van deze gegevens. Mochten deze gegevens niet kloppen, dient er zo snel mogelijk contact te worden opgenomen met onze helpdesk.

Annuleren of wijzigen van een bestelling

Als een geplaatste bestelling geannuleerd of gewijzigd moet worden, kan dit door zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de helpdesk. Annuleren kan slechts wanneer een cadeau nog niet in productie genomen is. De helpdesk is te bereiken via de telefoon, e-mail of chat.

Prijzen, verzendkosten en levertijd

De prijzen, verzendkosten en levertijd binnen Nederland en naar andere landen vindt u door te klikken op de volgende link: prijs en levertijd.

Zodra YourSurprise uw betaling ontvangen heeft, wordt uw bestelling zo snel mogelijk geproduceerd en verzonden.

Verzenden

YourSurprise verzendt haar producten via betrouwbare, professionele verzendpartners. Via e-mail wordt u op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.

Mochten er nog vragen zijn over de bezorgmogelijkheden van YourSurprise, of zijn er nog andere vragen, dan staat op de contactpagina hoe wij te bereiken zijn.

Betalingsmogelijkheden binnenland

Bestellingen bij Creative Shops kunnen op verschillende manieren betaald worden, zowel direct als indirect. Het verschil is dat bij een directe betaling het cadeau direct wordt gemaakt en verzonden. Bij een indirecte betaling wordt het cadeau pas na ontvangst van de betaling gemaakt en verzonden.

Directe betaling: Voor een snelle levering

iDeal
PayPal
Creditcard
Klarna (achteraf betalen via Klarna)

Indirecte betaling: Levering na ontvangst betaling (geen 24 uurs levering)

Handmatig overboeken

Betalingsmogelijkheden buitenland

Bij Creative Shops is het ook mogelijk om vanuit het buitenland cadeaus te bestellen. Betalen vanuit het buitenland kan met:

PayPal

Creditcard

Of andere landspeciefieke betaalmethodes die automatisch in uw winkelmand verschijnen.

Wassen van textiel

De fotocadeaus textiel zijn met zorg gemaakt met de best mogelijke kwaliteit. Behandel dit product met zorg volgens onderstaande richtlijnen en de producten blijven gegarandeerd lang goed.

In de categorie fotocadeaus textiel zijn de volgende twee soorten textiel te onderscheiden:

  • Wit textiel c.q. witte was
  • Gekleurd textiel c.q. bonte was

Witte was met opdruk dient op de volgende manier behandeld te worden:

  • Wassen op 40°C fijne was / wolwas programma
  • Niet in de droger en niet chemisch reinigen
  • Geen bleekwasmiddel gebruiken (bonte was)
  • Na het wassen over de afbeelding heen strijken om de kleur weer op te laten leven (hoeft niet binnenste buiten)

Gekleurde / Bonte was met opdruk dient op de volgende manier behandeld te worden:

  • Wassen op 40°C fijne was / wolwas programma
  • Niet in de droger en niet chemisch reinigen
  • Geen bleekwasmiddel gebruiken (bonte was)
  • Niet over de afbeelding heen strijken (binnenste buiten strijken)

Meer weten?

Mochten er nog vragen zijn over de producten van YourSurprise, of zijn er nog andere vragen, dan staat op de contactpagina hoe wij te bereiken zijn.

Adresgegevens
Creative Shops
Laan van Kronenburg 14
1183 AS Amstelveen

Algemene contact gegevens
Telefoon: +31 (0) 20 716 50 30
e-mailadres: info@creativeshops.nl

KVK Amsterdam: 34.19.44.97
ABN-AMRO: 43.51.63.094
BTW nummer: NL 1956.76.592.B01